Jul 9, 2016

Cute vehicle !




When I went to an electronic shop today, I found a cute vehicle there!にこにこ PICHONKUN car!キラハートキラハート
Don't you think that it's something sweet?わーい
I was about to ride it, but I stopped because there were a lot of people around there and it seemed not for my size.あはは・・・
If I had tried and couldn't have got out of there, I would feel very embarrassed...ありがとう
I bought a new portable electric dictionary, because my old one suddenly turned to black and I couldn't adjust the screen soon. It's convenient and good to have one in a family.にこ


今日、ジョーシンの電器屋さんに行ったら、かわいい乗り物を見付けました。にこにこ
このぴちょんくんカー、誰か子どもに乗って貰いたい、それか私が乗る?と思ってしまう程のすごく興味深いものでした。キラハートキラハート
私にも理性があったようで、もし出れなかったらむっちゃ恥ずかしいやろうなって思うと、乗りたい衝動は抑えられました。わーい
代わりに写メを撮って来ました。ういんく

で、電器屋さんに行った目的は・・・踊る

ずっと欲しかった電子辞書を買っちゃった~わーいわーい
私が学生時代から使っていた電子辞書も、さすがにガタがきたようで、すぐに画面が暗くなる・・・。そして調整も難しい・・・。

子どもらも使うし、踏ん張って買っちゃいました。ジョーシンのおっちゃん、ちょっと割り引いてくれたけど、電子辞書って高いもんですね。3万円もしました。
有意義に使わなきゃ!ayaaya

No comments:

Post a Comment