Jul 1, 2016

What do you think?





My dog, chihuahua named Perro.にこにこキラハート
Since his hair comes out a lot, I brought him to a pet shop to to cut it.
Then, I asked to make it like a lion, which used to be done once before.aya

He was back to me like this...あはは・・・



What the heck did I do to the poor dog !!ほろり


When he was done before, they cut his hair beneath his neck, so he was very cute.にこ
I had no idea to become this when the line was a little under...115

My son picked him up while singing "What do you mean?" by Justin Bieber.苦笑

My daughter told that she couldn't walk the dog because she felt ashamed to be seen together.苦笑

Hmm?驚く
Wait, wait !! I wanted to tell her "You rarely do it".むっ
But I stopped it because I must get her quibble response.思う
End the puberty as soon as possible!!お茶

I will bring him to cut it again after a while...うまうま踊る


コスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモスコスモス


うちのチワワちゃん。だいぶ毛が抜けるし、カットして貰おうかとペットショップに連れて行きました。にこにこ
そこで以前一回やって可愛かったライオンヘアーにして貰おうと頼んだら・・・。ういんく


こんな感じになって戻って来ました・・・。泣く
これは、ないわ・・・。あはは・・・
以前は、首元下から全部刈って貰ってたから、可愛かったんや・・・。
それがちょっとずれただけで、こんなに変わるとは思ってもみませんでした。ほろり


息子がJustin Bieberの「What do you mean?」を歌いながら、ペロちゃんを抱きあげてました・・・。泣

娘は娘で、「ペロちゃんのお散歩に、恥ずかしくて行けないやん」って。泣

んん?驚く
待て待て、お散歩なんて行ってないやろう!って突っ込みを入れたくなりました。むっ
だけど、また屁理屈が返ってくるので、止めました。お茶
早く、思春期よ、終れ~~!思う


もう少ししたら、もう一回、カットに連れていこ・・・。うまうま踊る

No comments:

Post a Comment