Nov 28, 2016

I came back home safely yesterday!


Just before taking off from the Chitose airport in Sapporo.
Don't you think it's the very beautiful sun and airport runway?
It was 5 degrees at the time, while in Osaka....

離陸直前に撮った昨日の千歳空港での写真です。
滑走路と太陽を撮ったのですが、とっても綺麗に撮れたと自画自賛♪
離陸直前の気温は、5℃でしたが、大阪では・・・。



This is a photo in Osaka domestic airport from the plane I took.
The pilot announced it was 20 degrees in Osaka, and rainy.

これが機内から撮った伊丹空港の写真。
気温は20℃もあると、機長が言っていました。
やっぱり大阪って温かいなあ。



We stayed at the hotel named  "Mahoroba" in Noboribetsu onsen as I explained on yesterday's Facebook.
We had a buffet style for both the dinner and breakfast.

昨日Facebookでアップした「まほろば」という旅館に泊まりました。
そこで晩御飯も、朝ごはんも、食べ放題。温泉も露天風呂が4つ、屋内風呂も沢山あり、全部堪能出来ませんでした。


There are 4 onsen baths outside, 6? 7? ones inside.



Dinner
3種類のカニ、天ぷら、いくら、刺身、ホタテの塩焼き、ステーキ等々、沢山ありました。





We could eat seafood, beef, sashimi, 3 kinds of crabs, fruits and desserts as you want.


My breakfast I selected.

私の朝ご飯


There was a wooden puzzle in a room, and I couldn't make all the shapes. Too sad.

ホテルの室内に置いてあったんだけど、3種類しか出来なかったのが、悔しかったなあ。





No comments:

Post a Comment