Nov 23, 2016

My Younger Daughter's Birthday on Labor Thanksgiving Day !!

Today is a national holiday, or the Labor thanksgiving day in Japan.ドキドキ
And my younger daughter's happy birthday of 12 years old !!にこにこにこにこ

She has become much bigger during this year and couldn't wear her old clothes, and then my 2 daughters and I can share same ones...キラキラ
Am I starting to get shorter already...?たらーあせる

Beside me who was impressed with the growth,
she booked a birthday cake and called to invite her grandparents
and taught me the movie I will like starts on the same date as her birthday.
What a good invitation she did !!うっ、うさぎ

She is too sweet for me to turn down her favors and so made a promise to go to watch the movie together.こあつ-ほっ
But today is a national holiday, when her grandparents will come here from the morning to celebrate her, therefore, we changed the date.くま

Then, she made a promise with her friends again soon,
"Am I alright if I hung out with my friends at daytime, because the party starts this late afternoon?"
She could change it very quickly....びっくりsei

I'm thinking she has completely flied far away from me...にこにこにこにこ


星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星星


今日は勤労感謝の日。ドキドキ
そしてうちの次女の12歳の誕生日~。にこにこにこにこ

今年一年でググッと背が伸びて、今まで着ていた服が着れなくなり、ついに娘二人と私の三人で服が共有できるようになりました・・・。キラキラ
(もう私は身長が縮んでしまっているのかもしれないけれど・・・。)たらーあせる

シミジミと娘の成長ぶりに浸っていた私の横で、
自分の誕生日会の時のケーキを予約したり、おばあちゃんに誕生日会のお誘いの電話をしたり、
ママが好きそうな映画が私の誕生日の日に公開されるんだって~と、
これまたお誘いの仕方の上手いこと!うっ、うさぎ

次女に甘い私は、ついつい一緒に観に行く約束をしたけれど、こあつ-ほっ
今日は祝日なので、朝からおじいちゃんとおばあちゃんが、お誕生日をお祝いしてくれるために来てくれることになり、映画は別の日に行くことにしました。くま

すると、早速お友達とお約束し直したようで、
「お誕生日会は夜でしょ?昼間は遊びに行ってもいいよね?」と、切り返しの早いこと~~~。びっくりsei

まあ、私の手からすっかり羽ばたいて行ってしまったなあ~~。にこにこにこにこ

No comments:

Post a Comment