Mar 24, 2016

Family trip to Hokkaido for ski and sightseeing~

My family went to Hokkaido last weekend, from March 19 to 23.
I made a video for my family as a memory with photos of my family and scenes there.にこにこにこにこ
I'd like to share it with my friends, too!!
(So it has a Japanese message to my daughter, don't pay attention to it...)


My son stayed home because of his club at school, my husband and daughters visited there.
I could meet my best friend for the first time during this 7 years, who has known during our whole lives, 踊る 踊る 小躍り

I'd feel happy if  you could enjoy it♪

Click here


先週の3連休に、北海道に旅行に行ってきました。にこにこにこにこ
息子はクラブがあるため、お留守番。娘二人と私たち夫婦で行って来ました。
私は幼なじみ家族に7年ぶりに会えたし、その間、子どもたちはスキーを楽しめたし、
楽しい3連休になりました。踊る 踊る 小躍り
その時の写真をYouTubeにアップしました。aya
元々、家族の思い出用に作ったビデオで、それをみなさんともシェアしたいなって思って作ったので、最後のメッセージは気にしないでくださいね~~

↑クリックしてください~♪

2 comments:

  1. Nice trip, I never ever seen snow before! What a pity!

    ReplyDelete
  2. Yeah, Brazil has no snow,I think...right?

    The snow was very fine, not a lot of people there, and better for skiing than the other places in Japan, my family said
    I recommend you the summer in Hokkaido, too~~.

    ReplyDelete