Dec 20, 2016

娘とデート♪ / I had a date with my daughter ♪




息子はクラブ、長女はまた金曜ロードショーでそのうちやるやろうって冷静な判断で、
結局、次女と私の二人だけでファンタスティックビーストを、日曜日に観に行きました。にこにこにこにこ

次女と私は、ずーっと楽しみに待っていたこの映画、
ようやく観に行けてむっちゃ嬉しかったはずなのに、たらー

始まって早々にZZZ…と知らない間に寝てしまった私を、
次女はコツンと突いて起こしてくれました…あはは。うっ、うさぎ よだれ+

それからストーリーが展開されて、どんどん引き込まれて行き、にこにこ
もう寝る暇なんてなくなり…むふ
ハリーポッターファンにとっては、大満足の映画でした。フラフラ

あ~、もう一回観たい。ドキドキ
寝ていまっていた所を見落としてしまったのが、本当に後悔しました。サッ



My son had to go to the tennis club at school, 
My older sister told she could watch it on TV someday,
Eventually, my younger daughter and I went to a theater last Sunday.にこにこにこにこ

Both of us had been waiting for this movie, but たらー
As soon as it started, I fell asleep beside my daughter...うっ、うさぎ
She poked me and I could wake up soon, ahaha.よだれ+

After I was awake, the story was going on !にこにこ
I had no time to fall asleep again because I was fascinated with it.むふ
As one of Harry Potter fans, this movie really makes me satisfied.フラフラ

Hmm, I wanted to watch it again...カナヘイハート
Because I really felt regret for missing to watch some part of it !!ショックなうさぎ

No comments:

Post a Comment