Apr 11, 2016

What Are These Plants and Tree in My Yard

It's getting warmer and warmer for these days and plants and trees in my yard has bloomed bit by bit.
Can you understand what these are?
にこにこにこにこにこにこ

1. Hint : fruit




2. Hint : Vegetable





3. Hint : tree of a fruit




There are also these flowers overseas too, I think.
I'll answer in my tomorrow's blog here! aya




暖かい毎日が続いていますが、我が家の庭もだいぶ色鮮やかになってきました。
花がきれいに咲いてるので、ちょっと写真を撮ってみました。
そこで、問題。
上の写真は一体、何の花でしょう??にこにこにこにこにこにこ

答えは、明日のブログに載せますね~ういんく

余談になりますが、この3枚の写真を パソコンで初めて加工してみました。踊る
どうしても、お花だけを目立たせたくて、背景を消しました。
随分と時間がかかってしまいました…
次は合成写真を作ってみたい~~~わーい

No comments:

Post a Comment