Feb 14, 2017

My older daughter's result of the entrance exam / 結果報告~~




I'm sorry for for my late report of my daughter's exam's result.あせる
We got the letter to allow her to enter the school this Saturday
but I have caught a cold, which made me hard to be here.わたしくすん

As soon as a mailman came, we could find it was the letter she had been waiting.ええ!!
She was really happy to get the right to enter the private school. にこにこドキドキフラ
And then, she will take a public school exam next month,where she really want to go.腕。
But she lost the energy to do it anymore...??はて?たらー

Thank you very much for your wishes for her !ドキドキにこにこ


報告が遅くなってごめんなさい。あせる
私が風邪をひいてしまって、遅れてしまいましたが、
二番目の我が子が無事に私学の志望校に合格しました。にこにこドキドキフラ

ネットで合否発表じゃなくて、簡易書留だったので、
郵便屋さんが何を持って来てくれたのか、すぐに分かりました。ええ!!叫び

志望校の学校、志望していたコースに無事に入学することが出来て、
娘は凄く喜んでいました。にこにこ腕。

でも喜んでばかりはいられない…困
来月ある公立の受験に向けて、最後気持ちを切り替えねば…。腕。
でも、すっかり糸が切れてしまっている様子の長女です。たらーあせる

色々心配してくれて、有難うございました~~ドキドキにこにこ

No comments:

Post a Comment